De Servicedesk is het eerste aanspreekpunt bij problemen, storingen, garantie afhandelingen en servicevragen. Gezamenlijk met onze specialisten werken we direct aan een oplossing. Onze Servicedesk wordt bemand door deskundige krachten en is 5 dagen in de week operationeel van 8.00 uur tot 17.30 uur op het telefoonnummer 030-2200233.
De Servicedesk van Managed IT stelt zich de volgende doelen:
- Zo snel en efficiënt mogelijk beantwoorden van vragen die eindgebruikers kunnen hebben bij het gebruik van Managed IT producten.
- Het zo snel mogelijk herstellen van de kwaliteit en kwantiteit van de dienstverlening na een verstoring. Daarbij zorgen we ervoor dat de zakelijke activiteiten van uw organisatie en gebruiker(s) zo min mogelijk verstoord worden.
- Zorgen voor heldere communicatie naar de aanmelder en eventuele overige gebruikers en het bewaken van de voortgang van het oplossing- en afhandeling proces.
- Het inplannen voor 2de lijn support indien noodzakelijk.
Klachten
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening ?
Laat dat ons weten via het e-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.